Reklamacje i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą adresu email: sklep@unicornbeauty.com.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeśli artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, skontaktuj się z nami poprzez e-mail na adres sklep@unicornbeauty.com.pl podając:

  • numer zamówienia
  • nazwę produktu którego dotyczy zgłoszenie
  • krótki opis wady lub przyczynę zwrotu

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Poinformujemy Cię mailowo o statusie reklamacji oraz o dalszych krokach.

Towary odsyłane w ramach zwrotu lub procedury reklamacyjnej należy wysyłać w oryginalnym opakowaniu na adres : 

FlexLS Sp. z o.o., unicornbeauty
Pass 20k, Bud.9, 05-870 Błonie 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl