Reklamacje i zwroty

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami za pomocą adresu email: reklamacje@unicornbeauty.com.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeśli artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

Abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację, skontaktuj się z nami poprzez e-mail na adres reklamacje@unicornbeauty.com.pl podając:

  • numer zamówienia
  • nazwę produktu którego dotyczy zgłoszenie
  • krótki opis wady lub przyczynę zwrotu

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego. Poinformujemy Cię mailowo o statusie reklamacji oraz o dalszych krokach.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl