unicornbeauty

unicornbeauty logo

Program lojalnościowy

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów opracowaliśmy Program Lojalnościowy.

Każdy zarejestrowany Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego i odbierać kody rabatowe (vouchery zakupowe) za zebraną ilość punktów.

Zasady programu lojalnościowego w sklepie internetowym unicornbeauty.com.pl

Tylko zarejestrowany Klient sklepu unicornbeauty.com.pl może otrzymać punkty.

Jak zdobyć punkty i zyskiwać rabaty? To proste!

  • Kupuj produkty na unicornbeauty.com.pl - każda złotówka wydana w sklepie to +1 punkt,
  • Zapisując się do newslettera +50 punktów,
  • Pisząc opinie o zakupionych produktach w sklepie internetowym unicornbeauty (każda opinia to +3 punkty),
  • Pisząc opinie o sklepie na Ceneo lub w Google (po wystawieniu opinii należy wysłać do nas e-mail z linkiem do opinii w celu weryfikacji; każda opinia to +5 punktów).

Zanim Klient zapisze się do newslettera, dokona zakupu lub wystawi opinię, musi być zalogowany w sklepie internetowym. Dokonanie tych operacji bez wcześniejszego logowania się nie będzie premiowane punktami.

Punkty nie podlegają wymianie na gotówkę.

Punkty zdobyte za zakupy można wykorzystać tylko w sklepie unicornbeauty.com.pl

Niedopuszczalne jest przekazywanie punktów osobom trzecim.

Sklep zastrzega sobie prawo do:

  • dodawania i odejmowania punktów każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi
  • zmiany ilości punktów przypisanych do konkretnego produktu.

Jak zapisać się do Programu?

Aby zacząć zbierać punkty w programie lojalnościowym należy się zarejestrować.
Można to zrobić podczas składania zamówienia lub kliknąć w przycisk „Zarejestruj się” – w prawym górnym rogu strony sklepu internetowego. Przed każdorazowym dokonaniem zakupów należy się zalogować.

Zasady otrzymywania punktów

Punkty za wybrane zakupy naliczane są każdemu zarejestrowanemu Klientowi po wysłaniu zamówienia. Za każde 1 zł wydane na zakupy w sklepie unicornbeauty.com.pl Klient otrzymuje 1 punkt. Aktualną ilość punktów każdy Klient może sprawdzić logując się do swojego profilu i klikając "Moje konto".

Wymiana punktów na voucher (kod rabatowy)

Zalogowany do sklepu Klient może dokonać zakupu wykorzystując przyznany wcześniej voucher (kod rabatowy), dzięki punktom, które zgromadził na swoim koncie. 

Klient może:

  • zakupić produkty odbierając voucher za punkty, które zgromadził zgodnie z tabelką 1.1
  • dokonać zakupów bez wykorzystania punktów, aby zgromadzić ich większą ilość i później wybrać voucher o wyższej wartości lub stały rabat w przypadku przekroczenia kwoty 2000 punktów

Klient sam decyduje kiedy i na jakie produkty chce wykorzystać zdobyte przez niego punkty za zakupy. W tym celu musi zgłosić odpowiednią ilość punktów do wymiany na voucher, pisząc e-maila pod tytułem "Wymiana punktów" na adres: sklep@unicornbeauty.com.pl Po otrzymaniu kodu rabatowego (voucher) punkty na jego koncie zostają odjęte.

Istnieje możliwość wykorzystania tylko określonej ilości punktów dostępnych na koncie, zgodnie z tabelką 1.1:

Ilość punktów

Kwota kodu rabatowego

500 punktów

15 zł

1000 punktów

35 zł

1500 punktów

55 zł

2000 punktów

75 zł

*przekroczenie 2000 punktów

aktywacja stałego rabatu 10 %

*Dodatkowo po osiągnięciu progu 2000 punktów Klient otrzymuje stały rabat w wysokości 10 % na każde kolejne zakupy.

 

Moment naliczania punktów na konto: 

  • za złożenie zamówienia przez zarejestrowanego Klienta po wysłaniu przesyłki (każda wydana złotówka to 1 pkt)
  • automatycznie za zapis do newslettera (50 pkt)
  • za wystawienie opinii w sklepie unicornbeauty.com.pl (3 pkt za 1 opinię), po zaakceptowaniu opinii przez obsługę sklepu (w ciągu kilku dni od wystawienia opinii)
  • za wystawienie opinii na ceneo lub w google (5 pkt za 1 opinię), wysłaniu e-maila informującego o wystawionej opinii i po zaakceptowaniu opinii przez obsługę sklepu (w ciągu kilku dni od wystawienia opinii)

Każda opinia powinna być uzasadniona – opinie złożone z 1 lub kliku słów nie będą zaakceptowane np. „polecam”, „produkt ok”,  „podoba mi się” itp.). Dodanie kilku opinii o takiej samej treści nie będzie akceptowane. Prosimy również w okienku opinii nie wpisywać reklamacji - w takim przypadku prosimy o kontakt: sklep@unicornbeauty.com.pl

W przypadku zwrotu zamówionych produktów sklep zastrzega sobie prawo do korekty ilości punktów, zgodnie z przypisanymi punktami za produkty, które są zwracane. Program lojalnościowy obowiązuje od dnia 15.11.2019 r. do 15.04.2020 r. Po okresie zakończenia programu lojalnościowego sklep zastrzega sobie prawo do zmian jego zasad.

 

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: sklep@unicornbeauty.com.pl 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl